Til redaksjonen: Norwegian om selskapets strategi fremover

Norwegians strategi for ? sikre konkurransekraft i fremtiden er ny flyfl?te, effektivisering og internasjonal ekspansjon. Mange har reist sp?rsm?l ved de veivalg selskapet gj?r, en utvikling Norwegian mener er helt n?dvendig for ? v?re konkurransedyktig i fremtiden og dermed ogs? sikre etablerte og nye arbeidsplasser. Denne korte filmen p? 10 minutter forklarer selskapets strategi og inneholder intervjuer med uavhengige kilder, samt kommentarer fra administrerende direkt?r Bj?rn Kjos og medarbeidere i Norwegian.

Se video her
Norwegian er Skandinavias nest st?rste flyselskap og det tredje st?rste lavprisselskapet i Europa med 331 ruter til 120 destinasjoner i Europa, Nord-Afrika og Midt?sten. I mai 2013 starter selskapet ogs? langdistanseflygninger til USA og Asia. Norwegian fraktet n?rmere 17,7 millioner passasjerer i 2012. Selskapet er b?rsnotert (2003) og har om lag 3 000 ansatte. Norwegian har 73 fly i fl?ten med en gjennomsnittsalder p? 4,6 ?r (per mars 2013). Norwegian faser l?pende inn nye, mer milj?vennlige fly og har en av de mest moderne fl?tene i Europa.
F?lg Norwegian p? Facebook her.
F?lg Norwegian p? YouTube her.

Authors
Top